Jak rozkręcić wydarzenie na Facebooku?

Wydarzenia są czymś, co jednoczy i angażuje społeczność. Jest jedno założenie, musi być ciekawe i przemawiać to Twojej społeczności. Jednak jeżeli trafisz i dobrze to zaplanujesz, takie wydarzenie może zrobić…Czytaj dalejJak rozkręcić wydarzenie na Facebooku?

Jak skutecznie wypozycjonować markę?

Pozycjonowanie (SEO) to takie narzędzie z którego muszą w obecnej chwili korzystać firmy na rynku lokalnym i globalnym. Dzięki temu każda marka ma szansę na zwiększenie zysków ze sprzedaży. Należy…Czytaj dalejJak skutecznie wypozycjonować markę?

Jak wykorzystać potencjał bloga firmowego?

Prowadzenie bloga firmowego jest doskonałym sposobem na wsparcie innych działań promocyjnych. Jednak blog firmowy, zwykle dostępny w oddzielnej zakładce w menu, ma szansę wpłynąć na większą rozpoznawalność marki już sam w sobie. Jednak tylko wtedy, gdy w pełni wykorzysta się potencjał tego narzędzia marketingowego. Jak tego dokonać – oto kilka wskazówek!

Działania pomagające odkryć potencjał bloga firmowego?

Jest co najmniej kilka takich obszarów tematycznych, jakie warto poruszać, dodając bloga do strony firmowej. Liczba odbiorców będzie prawdopodobnie rosła, jednak można wzmocnić przekaz zamieszczanych treści, dzięki czemu szybciej zyskają większe grono czytelników.

1. Blog powiązany z SEO marketingiem

Zanim zamieści się pierwszy wpis na blogu, warto uwzględnić działania z zakresu SEO marketingu, by w treść umiejętnie wplatać słowa kluczowe właściwe dla danej firmy. Dzięki temu oprócz zamieszczanej treści, która będzie atrakcyjna dla czytelników bloga, strona firmowa zyska w wyszukiwarce za zamieszczanie ciekawych treści, w których znajdują się frazy dopasowane do kontekstu.

2. Blog idealnym miejscem na prezentację swojej działalności

Jeżeli prowadzi się firmę w branży o dużej konkurencji, trudno się wtedy wyróżnić z tak licznej grupy. Warto jednak pamiętać o tym, na co zwracają uwagę potencjalni klienci. Najpierw rozpatrują ofertę pod względem ceny, a ostatecznie wybiorę tę, którą proponuje firma godna zaufania. Jak wzbudzić zaufanie, skoro wszystkie firmy w branży sprzedają podobne produkty – kluczem jest sposób, w jaki prezentuje się swoją firmę.

Blog jest do tego idealny, ponieważ daje pełną swobodę, jeśli chodzi o sposób, w jaki pisze się o działalności, jakie treści się zamieszcza i na co kładzie się nacisk. Można dodać tylko jeden wpis, na przykład pierwszy, w którym przedstawi się swoją firmę, jako rzetelną, dbającą o wartości, wyznającą określoną filozofię i zatrudniającą zgrany i profesjonalny personel. Jeśli jest to duże przedsiębiorstwo, warto poświęcić kilka wpisów na opowiedzenie historii, która zostanie w pamięci czytelnika na dłużej.

3. Blog jako źródło ciekawych informacji

Nawet jeśli prowadzi się warsztat samochodowy, blog może sprawić, że firma taka pokaże swoją „ludzką twarz”. Na blogu opłaca się bowiem zamieszczać różne informacje około branżowe lub związane z nią bezpośrednio. Jednym z tych wpisów, które mogą zatrzymać odwiedzającego na dłużej, jest uczestnictwo w ważnych wydarzeniach. Warto opisywać różnego rodzaju targi, gdzie prezentuje się nowinki ze świata technologii, które znajdują zastosowanie w danej gałęzi przemysłu. W takich wpisach warto zamieścić kilka zdjęć, a najlepiej krótką relację video z wydarzenia, szczególnie w formie wywiadu.

4. Blog jako miejsce do zaprezentowania się w roli eksperta w swojej branży

Jeżeli prowadzi się firmę usługową lub sprzedającą swoje produkty, warto wtajemniczyć swoich klientów i potencjalnych odbiorców w tajniki swojej pracy. Ludzie są ciekawi, jak powstaje produkt, jak tworzy się koncepcja, jak trafia towar na rynek i kto po niego sięga. Wszystkie te aspekty działają na wyobraźnię, a przedsiębiorca może być postrzegany jako ekspert. Tym bardziej, jeśli na bieżąco udziela odpowiedzi na pytania, które czytelnicy zamieszczają w dodawanych komentarzach.

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

One thought on “Jak wykorzystać potencjał bloga firmowego?

  1. Bloga firmowego naprawdę można wykorzystać wielorako. Zgadzam się z autorem. Nie dość, że treści promocyjne, to jeszcze SEO na tym można poprawić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *