Czy warto pójść na studia marketingowe?

Click to rate this post! [Total: 0 Average: 0]Marketing jest dziedziną, którą w swojej działalności musi uwzględnić praktycznie każda współczesna firma. Trudno się zatem dziwić, że studia marketingowe cieszą się…Czytaj dalejCzy warto pójść na studia marketingowe?

Jak zwiększać zasięgi w mediach społecznościowych?

Zasięgi to hasło spędzające sen z powiek wielu fachowcom w dziedzinie marketingu. Nic dziwnego, przecież wszyscy chcemy docierać z komunikatem do możliwie największej grupy odbiorców! Zastanawiacie się jak zwiększyć zasięgi…Czytaj dalejJak zwiększać zasięgi w mediach społecznościowych?

Jak zwiększać zasięgi w mediach społecznościowych?

Zasięgi to hasło spędzające sen z powiek wielu fachowcom w dziedzinie marketingu. Nic dziwnego, przecież wszyscy chcemy docierać z komunikatem do możliwie największej grupy odbiorców! Zastanawiacie się jak zwiększyć zasięgi w mediach społecznościowych? Mamy kilka sposobów na to, jak zyskać więcej czytelników i nie zawahamy się Wam ich zdradzić!

Wszystko czego pragnie marketingowiec w social mediach

Do szczęścia osobom odpowiadającym za komunikację potrzebne są przede wszystkim interakcje. Co mamy na myśli? Komentarze, popularne lajki i inne reakcje oraz udostępnienia mile widziane! Dlatego, żeby budować zasięgi, trzeba przede wszystkim zaktywizować użytkowników. Zastanawiacie się, jak to zrobić skutecznie? Podpowiadamy!

Buduj zaangażowanie

Ciekawe, skondensowane pod kątem treści posty ze zróżnicowanym materiałem graficznym to ważny element budowania komunikacji w social mediach. Bo użytkownicy po prostu nie lubią się nudzić. Nie bójmy się sięgać po emotikony, które skupią uwagę i sprawią, że treść publikacji stanie się przyjemniejsza dla oczu odbiorców. Istotne jest również budowanie relacji. Co mamy na myśli? Otóż, kiedy userzy komentują nasz wpis, nie powinniśmy pozostać obojętni. Regularne odpowiedzi na komentarze użytkowników to dobry sposób na tworzenie zaangażowanej społeczności. Nie bez znaczenia pozostaje czas publikacji – przeanalizujmy, kiedy nasi odbiorcy są najbardziej aktywni w social mediach i wtedy dostarczajmy im treści. Statystycznie najmniej owocne pod katem ruchu są weekendy, jednak wszystko zależne jest od branży w jakiej działaby, grupy docelowej i wybranego kanału społecznościowego. Ciekawym rodzajem skupienia uwagi odbiorców są regularne transmisje na żywo skupiające wokół naszego profilu zainteresowaną daną tematyką społeczność.

Reklama dźwignią social mediów

Współczesne social media potrzebuję reklamy, bowiem organiczne zasięgi są znacznie ograniczane. Wbrew pozorom wcale nie oznacza to, że musimy na działania promocyjne przeznaczać wielkich sum. Wystarczy dobrze zaplanowana strategia reklamowa, która pozwoli wokół konta zgromadzić grono zainteresowanych i aktywnych użytkowników. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest działanie organiczne wzmocnione poprzez precyzyjne kampanie płatne realizujące wyznaczone przez nas cele. Reklamy pozwalają zwiększyć zasięg postów oraz zwielokrotnić ilość reakcji, dzięki czemu nasz kanał stanie się częściej odwiedzany.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *