Media społecznościowe kiedyś i dziś

Click to rate this post! [Total: 0 Average: 0]Media społecznościowe bez wątpienia zmieniły i wciąż zmieniają ludzkie życie. Są obecne w jego każdym możliwym aspekcie. Ludzie wręcz w nich żyją,…Czytaj dalejMedia społecznościowe kiedyś i dziś

Od czego zależy koszt pozycjonowania strony?

Click to rate this post! [Total: 0 Average: 0]Większość firm posiadających swoją stronę internetową szuka sposobów na zwiększenie widoczności w sieci. Na działania takie trzeba przeznaczyć określony budżet, aczkolwiek koszt…Czytaj dalejOd czego zależy koszt pozycjonowania strony?

Jak prowadzić kampanie online?

Jak rozpocząć prowadzenie kampanii w Internecie? Jak je później skutecznie prowadzić? Te pytania pozostają nadal aktualne. Spróbujemy na nie odpowiedzieć w poniższym artykule.

Rozpoczęcie działań marketingowych w Google to nie jest bułka z masłem. Wymaga profesjonalnej wiedzy oraz umiejętności łączące w sobie zmysł graficzny, zdolności analityczne i copywriterskie. Jak w ogóle ustawia się kampanie Google Ads? Jest to zółożony proces, który najlepiej rozpocząć od stworzenia tzw. landing page. Co to jest? Mówiąc w uproszczeniu mamy tu na myśli podstronę, na którą będziemy kierować ruch z kliknięć. Musi być dostosowana dla klienta pod kątem intuicyjnej nawigacji oraz atrakcyjnej warstwy wizualnej. Następnie warto zastanowić się nad frazami kluczowymi, które pozwolą nam dotrzeć z kampanią do odpowiedniej grupy docelowej.

Kolejnym i bardzo istotnym krokiem jest wybór rodzaju rozliczania i określić maksymalne stawki. Jest to niezwykle istotny etap, który wpłynie nie tylko na wydatki, ale także na efektywność działań i realizację założonego celu. Nie ma dobrej kampanii bez ustalenia ram czasowych, harmonogramu i ewentualnych rozszerzeń. Brzmi to być może dość prosto, jednak w istocie każdy z tych etapów jest niezwykle ważnym ogniwem kampanii Google Ads i powinien być realizowany w oparciu o wiedzę, doświadczenie i analizę.

Działamy sami czy z agencją?

Duże biznesy z rozbudowanymi biznesami potrzebują do współpracy profesjonalistów z zakresu budowania sprzedaży przez sieć Google. To niezwykle istotne, bowiem w tym przypadku każdy, nawet najmniejszy błąd może skutkować przepalaniem ogromnych kwot. Pokusa działań samodzielnych pojawia się najczęściej w przypadku lokalnych firm, pracujących na mniejszych budżetach. Jest to dość ryzykowny sposób myślenia, bowiem wiadomo, że czas nawet właścicieli, czy pracowników niewielkich biznesów jest ograniczony. A im mniejszą wiedzę i kompetencję w tym zakresie posiadamy, tym więcej godzin zajmie nam przygotowanie nawet najmniejszej kampanii. W efekcie zlecając to zadanie komuś z naszego zespołu, kto nie ma wiedzy na ten temat, tracimy jego czas, za którego efektywne wykorzystanie przecież mu płacimy. Dlatego wbrew pozorom większą oszczędnością często okazuje się przekazanie tego zadania profesjonalistom. Dlaczego?

Wówczas często kampania przynosi większe zyski przy mniejszych nakładach finansowych. Wtedy nasi pracownicy zajmują się tym, na czym znają się najlepiej. Co z freelancerami? Jest to współpraca obarczona pewnym ryzykiem, bowiem znalezienie osoby, która zapewni nam bezpieczeństwo w zakresie obsługi kampanii, a jednocześnie będzie pracowała w wymiarze, którego oczekujemy bywa zadaniem karkołomnym. Wybór agencji jest często wyborem łatwiejszym i szybszym, bowiem firmy specjalizujące się w reklamie zwykle mogą pochwalić bogatym portfolio, z którym możemy zapoznać się na etapie podejmowania decyzji.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *